6 دلیل ارسال ایمیل تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

6 دلیل ارسال ایمیل تبلیغاتی

اگر تا به حال از ایمیل تبلیغاتی  استفاده نکرده  اید، بسیاری از مشتریان جدید و فروش را از دست داده اید.

امروزه به طور متوسط ​​افرادی که در حال پردازش اطلاعات جدید هستند حدود 8 ثانیه یا کمتر توجه می کنند.

شما ممکن است محتوای خوبی شامل فیلم و عکس تولید کرده باشید هیچ کدام از این موارد مهم نیست اگر شخص از خواندن یا مشاهده محتوای شما خسته شود.

نام تجاری شما باید خود را به فروش برساند. به همین دلیل است که بازاریابی ایمیل بسیار مهم است.

اگر مشتریان شما ایمیل خود را در خبرنامه وارد کرده باشند یعنی که به موضوع علاقه داشته و دوست دارند اطلاعات بیشتری کسب کنند و مطمئنا ارسال ایمیل بسیار به کمک آنها خواهد آمد.


در اینجا شش دلیل برای اینکه بازاریابی ایمیل برای یک کسب و کار کوچک ضروری است، وجود دارد.

1. به طور موثر مشتریان را بدست می آورد.
بازاریابی ایمیل چهار برابر موثرتر از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید است و نرخ خرید نیز بالا می رود. برای مثال، از سال 2009 تا 2013، خرید مشتری از طریق بازاریابی ایمیل چهار برابر شده است. به این معنی است که بازاریابی ایمیل، نه رسانه های اجتماعی، بهترین گزینه برای تماس با نام تجاری اولیه شما است.

تقریبا هر دوره ای یکی از شبکه های اجتماعی مخاطب زیادی داشته و بعد از مدتی مخاطبان آن شبکه کاهش یافته و مخاطبین به شبکه اجتماعی دیگری مهاجرت کردند . اما تنها رسانه اجتماعی که همچنان همه در حال استفاده هستند ایمیل است .

برای مثال یک دوره ای فیسبوک مخاطب زیادی داشت . بعد از آن ویچت ،وایبر،تلگرام و .... ولی ایمیل همیشه مخاطبین خود را داشته است .

2. مقرون به صرفه است
بازاریابی پست الکترونیک یکی از ارزانترین اشکال در دسترس برای کسب و کار کوچک امروز است. ارسال ایمیل تبلیغاتی در مقایسه با روش های فیزیکی برای مثال چاپ تراکت بسیار به صرفه و ارزان خواهد بود . برای مثال برای چاپ یک صفحه کوچک تراکت باید 150 الی 200 تومان هزینه نمایید در صورتی که اگر از سایت ایمیل سند پنل ایمیل خریداری کرده باشید به طور میانگین روزانه بین 5 الی 10 هزار ایمیل تنها با هزینه 40000 تومان می توانید ارسال داشته باشید .
پرا باید ایمیل تبلیغاتی ارسال کنیم  

3. شخصی است
هنگامی که شما یک تلاش بازاریابی ایمیل را در یک خط شخصی در یک موضوع قرار می دهید، یک فرصت 20 درصد برای گیرنده ای که ایمیل را باز می کند، بهتر است.

این تنها اولین گام برای ایجاد ایمیل به عنوان پیام شخصی به جای هرزنامه است. این ها راه های دیگری هستند که کسب و کار کوچک شما می تواند مخاطب را تشویق به کلیک کند :

برای مثال می توانید در تاریخ تولد یا سالگرد مخاطب خود پیشنهاد محصول یا تخفیف با توجه به خرید قبلی و با کسب و کار شما داشته باشید .

نرم افزارهایی وجود دارند که به صورت خودکار این ایمیل را به مخاطب ارسال خواهد کرد .

4. این یک تماس برای اقدام ایجاد می کند.
مردم بیشتر چیزی را خرید می کنند که احساس می کنند  خود را در یک محصول یا خدمات سرمایه گذاری کرده اند. با تشویق یک کلیک برای باز کردن یک ایمیل، این روند سرمایه گذاری را آغاز می شود. بعد از خواندن ایمیل تشویق یک کلیک دیگر گام بعدی در مسیر تبدیل است.

حتی اگر یک کلیک رخ ندهد، ایمیل های ادامه یافته به مشترکین علاقه مند ایجاد کمپین است که می تواند به موفقیت منجر شود. به همین دلیل است که شما برخی از نتایج را بلافاصله خواهید دید، در حالی که نتایج دیگر در طول زمان اتفاق می افتد.

5. این امکان دسترسی نام تجاری شما به کاربران تلفن همراه است.
به طور متوسط ​​افراد تلفن خود را 80 بار در روز بررسی می کنند. سه نفر از هر 5 نفر از دستگاه تلفن همراه خود برای خواندن و پاسخ دادن به ایمیل استفاده می کنند، 44 درصد از کاربران صندوق پستی خود را تا سه بار در روز بررسی می کنند و 18 درصد از کاربران ایمیل می گویند که صندوق پستی خود را برای پیام های جدید تا نه بار در روز چک می کنند  به همین دلیل است که بازاریابی ایمیل چنین جزء مهمی از استراتژی رشد کسب و کار کوچک است. 


  1. 6. این نتایج قابل اندازه گیری را فراهم می کند.
    بر خلاف دیگر انواع بازاریابی، نتایج قابل اندازه گیری را با بازاریابی ایمیل جمع آوری می کنید.شما می توانید ببینید که کدام کمپین موثر هستند و کدامیک نیستند. شما حتی می توانید تلاش های مختلف ایمیل را بررسی کنید تا مشخص شود کدام یک بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

    ارسال پیام شما به هر کاربر ممکن است بزرگترین مزیت باشد که بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند.

    چگونه امروز از ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده می کنید؟
    بسیاری از کسب و کارهای کوچک از ارسال ایمیل تبلیغاتی جلوگیری می کنند، زیرا آنها می ترسند که هزینه آن بسیار گران باشد. شما نیازی به پرداخت 200 هزار تومان برای نوشتن یک ایمیل یا یک میلیون تومان برای طراحی محتوای گرافیکی برای نام تجاری خود ندارید. با امکانات سامانه می توانید خودتان کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کنید
    با مشتریان خود تماس بگیرید تا نقاط قوت نام تجاری خود را کشف کنید.یک پیشنهاد ارزشمند ارائه دهید. 
Tags:

درباره ایمیل سند

 شرکت آسا سیستم از سال 1388 تاکنون در حوزه ارسال ایمیل تبلیغاتی و پنل و سرورهای ارسال ایمیل تبلیغاتی در حال فعالیت می باشد. پنل های ارسال ایمیل تبلیغاتی ایمیل سند با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در ایران قابل ارائه می باشد.بانک های ایمیل سند بصورت تخصصی و حرفه ای و بروز از سایت های مختلف جمع آوری شده است .    

©{2018} All Rights Reserved. Designed By ASA system

Search